ראשי / הכותרת הראשית / 10 הדרכים המומלצות ביותר לגיוס עובדים ברשתות חברתיות ובאינטרנט

אודות יעקב רוזן

בדוק גם

תמונה מודל התעסוקה הענוכחי לעומת המסורתי

תפקיד HR בעולם העבודה העתידי – סיכום כנס עם ג'וש ברסין

3 תגובות

  1. יופי של סיכום.
    גייסתי כבר לא מעט מועמדים לארגון שלי ועכשיו האתגר הגדול ביותר שלנו זה לחבר את העובדים למאמץ.
    כל הכבוד על הדחיפה שלכם בתחום

  2. מאמר מצוין ומועיל.
    האם ניתן לראות בשטח חברות שמתנהלות לפי הסטנדרטים הללו? לפחות דוגמא שתים של חברות שבאמת מיישמות הלכה למעשה חלק או יותר מהטיפים הנ"ל.
    תודה,
    ענת

    • תודה רבה רוני וענת על התגובות.

      ענת, לגבי שאלתך, אנחנו רואים יותר ויותר ארגונים שעוברים ממצב של פעילות של מגייס/ים בודדים לפעילות ברמה ארגונית – הן בלינקדאין והן בפייסבוק.

      בכנסי הגיוס האחרונים הציגו מנהלי הגיוס של אינטל ומיקרוספט (כל אחת בנפרד) את התהליך שהם ביצעו בכדי לבנות נוכחות ארגונית ברשתות – בלינקדאין, בטוויטר ובפייסבוק, מה שהביא אצלם להגדלה משמעותית של אחוז הגיוסים בעזרת רשתות חברתיות.

      כיום אנחנו רואים גם פעיליות של חברות כגון פרטנר, פלאפון וסלקום לקידום מיתוג המעסיק שלהם בפייסבוק למשיכת ילידי דור ה- Y.

      אני מניח שנראה את הפעילות הזאת הולכת וצומחת ככל שיותר ארגונים ממנפים את הרשתות החברתיות לקידום המטרות העסקיות שלהם.

      יום טוב,
      יעקב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *