ראשי / הכותרת הראשית / כיצד לבנות מסיבת לינקדאין לשידרוג פרופילי העובדים ולקדם את מיתוג המעסיק על הדרך

כיצד לבנות מסיבת לינקדאין לשידרוג פרופילי העובדים ולקדם את מיתוג המעסיק על הדרך

מסיבת לינקדאיןבשבועות האחרונים זכיתי להוביל מספר מסיבות לינקדאין מאד מוצלחות בארגונים מתעשיות שונות.
למי שעדיין לא מכיר –מסיבת לינקדאין היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר כיום לאיתור מועמדים תוך כדי רתימת העובדים לתהליך ומינוף הרשתות המקצועיות שלהם לתהליך החבר מביא חבר.
או כמו שאני אוהב להגדיר את זה – חבר מביא חבר על סטרואידים.

כתבתי מספר פוסטים על ניהול נכון ואפקטיבי של מסיבת לינקדאין אבל הפעם אני רוצה להתייחס לנושא מזווית קצת שונה – היכולת שלנו לקדם את מיתוג המעסיק בעזרת נוכחות העובדים בלינקדאין.

הרבה אנשים טועים להסתכל על מסיבות הלינקדאין כאירוע נקודתי שמטרתו לצאת עם עשרות שמות של מועמדים פוטנציאליים לתפקידים הפתוחים אצלכם בארגון.

בראיה שלי – למסיבת לינקדאין ישנן מטרות רחבות יותר.

איך פרופיל הלינקדאין של העובדים שלכם רלוונטי למיתוג המעסיק?
מיתוג מעסיק טוב משפיע על כל תהליך הגיוס – החל משלה הסורסינג, דרך שלב הפניה, הראיונות והצעת העבודה. הסיכוי לגייס מועמד מצוין שתופס את הארגון שלו כמקום ששהיה רוצה לעבוד גבוה משמעותית מהמצב ההופכי.
דר' ג'ון סאליבן, אחד המומחים המובילים בעולם בתחום הגיוס, ציין שמיתוג מעסיק הינו אסטרטגיית הסורסינג האפקטיבית ביותר.

קחו את הנתון הזה יחד עם הנתון שחלק משמעותי מהמועמדים בוחנים את פרופיל הלינקדאין של העובדים בחברה לפני שהם מגיעים לראיון ותבינו למה הנראות שלהם חשובה כל כך.

העובדים שנמצאים בלינקדאין, אנשי הגיוס, המנהלים הבכירים ואנשי המקצוע, הופכים בעצם לחלון הראווה של הארגון.
והשאלה הגדולה היא האם אתם אוהבים את מה שהם רואים בחלון הראווה?
האם הנראות שלהם תורמת לתפיסה שאתם מקום שטוב לעבוד בו?

אחת הדרכים המהירות והזולות לעזור לעובדים לשפר את הפרופיל שלהם ולהפוך אותו לחלון ראווה אטרקטיבי יותר היא פשוט על ידי מסיבה!

מסיבה שמטרתה שהמשתתפים יצאו מהמפגש עם פרופיל טוב הרבה יותר, SUMMARY שמספר את הסיפור של החברה, מסר שיווקי/מיתוגי אחיד שמקודם על ידי כולם, עם סרטונים/מצגות/תמונות על החברה וכזה שמקדם אותה ואת מיתוג המעסיק שלה.

מספר טיפים חשובים מניסיוני לניהול מסיבת לינקדאין לשדרוג הפרופיל:
רתמו את ההנהלה הבכירה וצרו מחויבות מצידם להיות חלק מהתהליך. מנו ספונסר מההנהלה שישתתף בפועל במפגש וידאג להעביר את המסר לגבי חשיבות האירוע למנהלים ולעובדים.

>>>>> למידע על סדנת הלינקדאין הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
>>>>> למידע על סדנת סורסינג למתקדמים (ללימוד חיפוש בוליאני) הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
>>>>> את 2 הסדנאות ניתן להזמין כהדרכה פנים ארגונית <<<<<

הגדירו מראש את מטרות המפגש עצמו ומה אתם רוצים שיקרה במפגש עצמו ולאחר מכן .
ג
הכינו את הטקסטים מראש – אל תבזבזו את זמן המפגש בחשיבה על טקסטים ואל תצפו מהמנהלים שיכינו זאת בעצמם – זה פשוט לא יקרה ברוב המקרים.
הכינו טקסטים, קישורים, מצגות, סרטונים וכל מסמך אחר שתרצו שהעובדים יוסיפו לפרופיל שלהם
ג
בחרו את האנשים הנכונים – חשבו מי הם האנשים הנכונים שצריכים להיות במפגש. קריטריונים לדוגמא – רמת ההכרות עם לינקדאין, גודל רשת הקשרים הנוכחית שלהם, המוטיבציה שלהם להשתתף במפגש, האם הגיוסים הם עבור הקבוצות שלהם ועוד.
לגבי גודל הקבוצה – הוא יכול להשתנות ולנוע מ-5 אנשים ועד 30 אנשים.
ג
דאגו ללוגיסטיקה כדי לוודא השתתפות מקסימלית – קבעו את מועד המפגש מספיק זמן מראש, סגרו את היומן ושלחו הזמנה מסקרנת ומפתה כדי שיותר אנשים יגיעו.
תדאגו שכולם מגיעים עם לפטופים ועם תרגום של קורות החיים באנגלית + תמונה טובה אחת.
אפשרות נוספת היא להביא צלם מקצועי כחלק מאוירת המסיבה במפגש.
ג
• אל תניחו שאם למנהלים יש כרטיס בלינקדאין הם יודעים לפעול בה בצורה נכונה.
השקיעו את זמן בהדרכה ממוקדת ופרקטית (כי למנהלים אין הרבה זמן וסבלנות).
ג
אל תשכחו את אלמנט ה"מסיבה" – המטרה לייצר באזז, שאנשים ירגישו שהם זכו שהזמינו אותם, ושאחרים ירצו להצטרף בפעם הבאה.
ניתן לעשות זאת על ידי שלטים, בלונים, כיבוד מיוחד כמו פיצה ובירה וכדומה.
ג
לסיכום – אם את אתם מחפשים דרך מהירה וזולה לקדם את מיתוג החברה- התחילו במסיבה.
אל תסתכלו על מסיבת הלינקדאין לשדרוג הפרופיל כאירוע נקודתי חד פעמי אלא כתחילה של תהליך מתמשך שבו רותמים את המנהלים והעובדים למאמצי הגיוס – והגדירו להם בסוף המפגש מה אתם מצפים מהם בהמשך.
בהצלחה 🙂

>>>>> למידע על סדנת הלינקדאין הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
>>>>> למידע על סדנת סורסינג למתקדמים (ללימוד חיפוש בוליאני) הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
>>>>> את 2 הסדנאות ניתן להזמין כהדרכה פנים ארגונית <<<<<

אודות יעקב רוזן

בדוק גם

מחקר

הטריק האחד העיקרי שישפר את החיפוש הבוליאני שלכם

לפי הסטטיסטיקה כ 90% מהמגייסים ברשת משתמשים בלינקדאין לגיוס עובדים. אבל אם יש אלפי מגייסים ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים