ראשי / הכותרת הראשית / מגייסים את ישו?

מגייסים את ישו?

המיומנות באיתור ומשיכת עובדים לארגון אינה שונה מתהליכי השיווק של הארגון.

אנו מלמדים יותר ויותר ארגונים להשתמש בעקרונות הכתיבה השיווקית בכדי לנסח את מודעות הדרושים שלהם, להבין מהו ה- USP ( Unique Selling Proposition) שלהם לקידום מיתוג המעסיק (Employeer Branding) ולרתום את האינטרנט ואת העובדים שלהם בכדי להפיץ את המסר בצורה הטובה והאמינה ביותר.

בעידן שבו אנשים כבר לא מתעמקים במודעות ושכל מודעות הדרושים נראות זהות האחת לשנייה, הבאנו את התמונה הבאה בכדי להראות כיצד ניתן להיות יצירתיים גם כאן (ובעתיד נביא דוגמאות נוספות)

התמונה מתוך הפוסט המצוין http://www.globalrecruitingroundtable.com/wp-content/uploads/2010/02/looking-for-someone.jpg

לקבל את כל הכלים לגיוס עובדים ברשת

אודות יעקב רוזן

בדוק גם

תמונה מודל התעסוקה הענוכחי לעומת המסורתי

תפקיד HR בעולם העבודה העתידי – סיכום כנס עם ג'וש ברסין

אתם בטח מכירים את ההתרגשות לקראת הופעה חיה של זמר בינלאומי שאתם מאד אוהבים שמגיע ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *