ראשי / הכותרת הראשית / מקורות חדשניים לגיוס עובדים

מקורות חדשניים לגיוס עובדים

אודות יעקב רוזן

בדוק גם

תמונה מודל התעסוקה הענוכחי לעומת המסורתי

תפקיד HR בעולם העבודה העתידי – סיכום כנס עם ג'וש ברסין

2 תגובות

  1. נורית מידן

    זה הפוסט השני שלכם שאני קוראת. אמנם אינני מגיעה מתחום הגיוס, אבל החיבור הוא כנראה כי אני באה מתחום השיווק. שיווק וגיוס תמיד היו קשורים זה לזה, אבל המעניין בפוסטים הללו הוא האספקט האסטרגי., ואני מאוד אוהבת את האפליקציה של תאוריית האוקיינוס הכחול לתחום הגיוס. בהחלט חומר למחשב לכל מנהל שמגייס. אפילו בימים אלו.

  2. הי נורית,
    אני חושב כמוך שעולם הגיוס מאד קרוב לעולם השייוק:
    ארגונים צריכים לבנות מיתוג מעסיק בכדי למשוך את המועמדים הטובים ביותר לאורך זמן, להבין את ה- Unique Selling Proposition (למה העובדים באים לעבוד בחברה), לשווק את התפקיד למועמד (כולל כתיבת תאור תפקיד אטרקטיבי למומעד) ולחשוב כל הזמן על חווית המועמד בזמן תהליך הגיוס.

    כמו בעולם הפרסום – אנו רואים איך תהליכי הגיוס האינטרנטיים/אינטראקטיביים תופסים פלח הולך וגדל בהשוואה לתהליכי הגיוס המסורתיים.
    לא מזמן מקאן אריקסון, אחת מסכונויות הפרסום המסורתיות הגדולות בארץ (אם לא הגדולה שבהן) עשתה כנס לקוחות מרשים שנסב על טהרת הפרסום באינטרנט (ודיברו שם על טוויטר ועל רשתות חברתיות) – הם מבינים שהעתיד נמצא באינטרנט.
    אני מאמין שתהליך דומה עובר/יעבור גם על עולם הגיוס בארץ ונראה יותר ויותר חיבור בין עולמות הפרסום והגיוס.

    תודה רבה על הביקור ועל הפידבק!

    יעקב רוזן
    מומחה לגיוס עובדים ברשת
    yakov@hrd.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *