תגיותגיוס ברשת גיוס עובדים חבר מביא חבר טוויטר לינקדאין מיתוג מעסיק מקורות גיוס עובדים מקצוענות בגיוס עובדים צמצום עלות גיוס עובדים
יעקב רוזן 18 ביוני 2009 הכותרת הראשית, מדדים ומערכת גיוס עובדים, מקורות גיוס עובדים, קליטת עובדים חדשים 2 תגובות 9,907 פעמים
תגיותגיוס ברשת גיוס עובדים חבר מביא חבר טוויטר לינקדאין מיתוג מעסיק מקורות גיוס עובדים מקצוענות בגיוס עובדים צמצום עלות גיוס עובדים
1 באפריל 2020
זה הפוסט השני שלכם שאני קוראת. אמנם אינני מגיעה מתחום הגיוס, אבל החיבור הוא כנראה כי אני באה מתחום השיווק. שיווק וגיוס תמיד היו קשורים זה לזה, אבל המעניין בפוסטים הללו הוא האספקט האסטרגי., ואני מאוד אוהבת את האפליקציה של תאוריית האוקיינוס הכחול לתחום הגיוס. בהחלט חומר למחשב לכל מנהל שמגייס. אפילו בימים אלו.
ארגונים צריכים לבנות מיתוג מעסיק בכדי למשוך את המועמדים הטובים ביותר לאורך זמן, להבין את ה- Unique Selling Proposition (למה העובדים באים לעבוד בחברה), לשווק את התפקיד למועמד (כולל כתיבת תאור תפקיד אטרקטיבי למומעד) ולחשוב כל הזמן על חווית המועמד בזמן תהליך הגיוס.
כמו בעולם הפרסום – אנו רואים איך תהליכי הגיוס האינטרנטיים/אינטראקטיביים תופסים פלח הולך וגדל בהשוואה לתהליכי הגיוס המסורתיים.
לא מזמן מקאן אריקסון, אחת מסכונויות הפרסום המסורתיות הגדולות בארץ (אם לא הגדולה שבהן) עשתה כנס לקוחות מרשים שנסב על טהרת הפרסום באינטרנט (ודיברו שם על טוויטר ועל רשתות חברתיות) – הם מבינים שהעתיד נמצא באינטרנט.
אני מאמין שתהליך דומה עובר/יעבור גם על עולם הגיוס בארץ ונראה יותר ויותר חיבור בין עולמות הפרסום והגיוס.
תודה רבה על הביקור ועל הפידבק!
יעקב רוזן
מומחה לגיוס עובדים ברשת
yakov@hrd.co.il