ראשי / הכותרת הראשית / סקר מגמות גיוס עובדים לשנת 2009

אודות מורית ויעקב רוזן

בדוק גם

Copyright: alphaspirit / 123RF Stock Photo

סיכום כנס – ניהול ההון האנושי בעידן של חדשנות ומהפיכה דיגיטלית

תגובה אחת

  1. מושית תובל

    שלום יעקב

    תודה על הסקר המעניין הזה.

    מסכימה לחלוטין עם הנאמר בו.אני ,כמוך, חושבת שהמגמה בגיוס עובדים דרך רשתות חברתיות שכבר החלה בעצם עם "עובד מביא חבר" הולכת ומתגברת ותהפוך כנראה למקור הגיוס המרכזי בשנים הקרובות.
    אמנם לחברות השמה (מסוימות) יכול להיות ערך מוסף בכך שהן עורכות סינון ראשוני למועמדים ומצד שני, לתפיסתי רק איש משאבי אנוש בארגון  יכול למיין ולסנן קו"ח ומועמדים בצורה המיטבית על מנת לגייס לארגון בו הוא נמצא. אין תחליף להכרות האישי של פונקצית משאבי אנוש עם הארגון, המנהלים, התרבות הארגונית וכד' ובעקבות הכרות זו- גיוס אפקטיבי של עובדים.
    זה נכון שיש גם חברות השמה שמגיעות לרמת הכרות כזו עם ארגונים אך הן נדירות יחסית וצריך לדעת להשתמש במקור גיוס זה בתבונה.

    אני גם חושבת שצריך לבנות מערכת יחסים לאורך זמן עם מועמדים . כבר קרה לא אחת שמועמד שהיה אצלי בראיון הפנה אליי חבר/מכר שיכול להתאים לתפקיד(במידה ואותו מועמד לא התקבל כמובן לתפקיד).חשוב מאד לדעת לשמר את הקשר עם מועמדים ולשמר את תדמיתו החיובית של הארגון בעיניהם לטווח הארוך מתוך חשיבה שדרכינו עשויות להיפגש בעתיד.

    לגבי קידום עמוד הקריירה באתר החברה, לצערי מהכרותי עם ארגונים, יש עדיין לא מעט כאלו שמייעדים את האתר של החברה לקידום מכירות והבאת לקוחות ופחות שמים דגש על ה"דרושים".אני שמחה ללמוד שיש מגמת שיפור בתחום זה.
    בברכה
    מושית תובל 052-2966504
    ניהול משאבי אנוש;הנחיית קבוצות;אימון אישי ועסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *