ראשי / הכותרת הראשית / 5 טיפים לצמצום עלויות גיוס עובדים

5 טיפים לצמצום עלויות גיוס עובדים

אודות יעקב רוזן

בדוק גם

Copyright: alphaspirit / 123RF Stock Photo

סיכום כנס – ניהול ההון האנושי בעידן של חדשנות ומהפיכה דיגיטלית

3 תגובות

  1. אני עובד בחברת הי-טק בינלאומית ש"מכריחה" אותנו להשתמש ברשתות חברתיות כדי להוריד את עלויות הגיוס.
    הם אפילו שלחו לארץ איש גיוס שלימד אתנו במשך יום שלם כיצד לגייס עובדים ב Linkedin וכל מיני כלים של חיפוש עובדים בגוגל.

    מעניין מאד מה זה אומר על המשך קיומם של חברות השמה? האם הן ילכו ויעלמו?

    • יוסי שלום,
      תודה על תגובתך.

      שאלת שאלה מעניינת לגבי העתיד של חברות ההשמה.

      כמי שעוקב מקרוב אחר תהליכי גיוס העובדים ופיתוח מקורות הגיוס בתוך ארגונ ים בשנים האחרונות – לדעתי יקרה להן מה שקרה בארה"ב – דהיינו: אחוז המשרות אשר מאוישות על ידי חברות השמה ילך וירד בצורה מתמדת. יחד עם זאת, הן לא תעלמנה. החברות שישרדו וישגשגו הן אותן חברות שיצליחו להציע ערך מוסף אמיתי ללקוחות שלהן ושידעו למנף את עידן הווב 2.0 והרשתות החברתיות לטובתן.

      כבר היום אנו רואים 4-5 חברות השמה מובילות אשר מצליחות ליצור מיתוג ונוכחות ברשתות המובילות ואשר מצליחות להגיע למועמדים היכן שהם נמצאים.

      תודה על הביקור,
      יעקב
      yakov@gius.co.il

  2. אחלה מאמר – ובדיוק בא לי בזמן.
    החברה שלנו לא מפטרת עובדים (טפו…טפו…טפו) אבל יש לחץ אדיר מסמנכ"ל הכספים לצמצם את עלויות הגיוס.

    עד היום כמעט חצי מהעובדים שלנו הגיעו דרך חבר מביא חבר ושמנו לעצמנו להגדיל את אחוז העובדים שמגוייסים דרך ערוץ זה. ומיכוון שכמעט כל העובדים שלנו כבר בלינקדאין – חשבנו על להציע להם מענק של חבר מביא חבר למי שיביא משם מועמדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *