ראשי / הכותרת הראשית / רוצה עבודה מסוכנת בשכר רעב?

אודות יעקב רוזן

בדוק גם

Copyright: alphaspirit / 123RF Stock Photo

סיכום כנס – ניהול ההון האנושי בעידן של חדשנות ומהפיכה דיגיטלית

5 תגובות

  1. הי יעקב,

    פוסט מעניין, אך אתה באמת סבור שבתקופה של היום יש צורך לשווק את המשרות בצורה אטרקטיבית ?

    הלוא אדם שמחפש עבודה שולח קורות חיים גם אם לא עונה במדויק על הדרישות.

    זהו "שוק של מעסיקים", כך שמחפשי העבודה הם אלה שצריכים לעבוד על האטרקטיביות שלהם, ולהתבלט על פני מועמדים אחרים לתפקיד.

    • היי HRית,
      העלת נקודה חשובה – האם ב"שוק של מעסיקים" עדיין הארגון צריך "לשווק" את התפקיד ולמתג את עצמו כמקום שטוב לעבוד בו.

      לעניות דעתי התשובה היא בהחלט כן ולו מ-2 הסיבות הבאות:
      * חלק גדול מהעובדים הטובים ביותר בתחום עדיין עובדים בארגונים אחרים – ואם את מעוניינת למשוך גם את המועמדים הפאסיביים (ולא רק את מחפשי העבודה) אז הארגון צריך לשווק את התפקיד בצורה אטרקטיבית.
      * אסור לשכוח שאנחנו חיים בשוק מחזורי – וכמי שחווה את העליות והירידות ב-12 השנים האחרונות – השוק יחזור להיות שוב "שוק של עובדים" (השאלה היא רק ה"מתי"). הארגונים המובילים בארץ ממשיכים לשמר ולמלא את מאגר המועמדים הטובים שלהם בידיעה שכשהמשק יחזור למצבו הקודם הם לא יצטרכו להתניע מחדש את כל תהליך הגיוס וה- sourcing – וזה מה שיתן להם יתרון תחרותי על חברות אחרות. זאת הסיבה שלדעתי הארגונים צריכים להמשיך ולשווק את עצמם ואת התפקידים שלהם גם ל"יום שאחרי" ומתוך הבנה שלבנות "מיתוג מעסיק" הינו אסטרטגיית הגיוס הטובה ביותר בטווח הארוך.

      תודה על התגובה ואשמח לשמוע אם את מסכימה…

      יעקב רוזן
      yakov@hrd.co.il
      http://www.hrd.co.il

  2. Yakov,
    Your point is well made – the ability to attract the best, and most of them are still employed,  starts with recruiter’s ability to write a creative and stimulating ad as well as job description, designed the get the juices flowing…
    Best regards, Elie

     

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *