ראשי / הכותרת הראשית / שיפור חוויית המועמד בתהליך גיוס עובדים

אודות יעקב רוזן

בדוק גם

Copyright: alphaspirit / 123RF Stock Photo

סיכום כנס – ניהול ההון האנושי בעידן של חדשנות ומהפיכה דיגיטלית

תגובה אחת

  1. מושית תובל

    אני מסכימה עם מילותיה החכמות של קריסטן ווייריק.
    רבים הארגונים או יותר נכון מחלקות משאבי אנוש שאינן מבינות כמה חשוב לתת מענה ומעבר לזה, לשמור ולשמר קשר עם מועמד.
    יש לקשר הזה כ"כ הרבה משמעויות ואי אפשר לזלזל בו.
    "בזבוז הזמן", SO CALLED, בהחזרת תשובה למועמד הופך לרווח נקי בטווח הארוך כי מועמד הוא גם לקוח, כי מועמד "לא מתאים עכשו" יכול להפוך למועמד "מתאים בעתיד"..ועוד.
    יש אינספור דרכים לתת תשובה למועמד: מייל, דרך חברת ההשמה ששלחה אותו, השארת הודעה במענה הקולי ואפילו מכתב(למרות שזו הדרך הכי פחות אידיאלית לטעמי).
    ואני בהחלט חושבת שמערכת מידע שתתן למועמד אינפורמציה על הסטטוס של מועמדותו בזמן אמת, תעלה אמנם כסף, אך בטווח הרחוק תחסוך הרבה יותר כסף בכך שתימנע "שרשרת השיחות הטלפוניות" הידועה (המועמד מתקשר, משאיר הודעה, המגייס חוזר ולא תופס אותו וכן הלאה..).

    מושית תובל
    משאבי אנוש; הנחיית קבוצות; אימון אישי ועסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *