ראשי / הכותרת הראשית / צריך להיכשל כדי להצליח (אם אתה רוצה להיות מייקל ג'ורדן)

צריך להיכשל כדי להצליח (אם אתה רוצה להיות מייקל ג'ורדן)

מאת: יעקב רוזן

d79ed799d799d7a7d79c-d792d795d7a8d793d79fבמשך שלוש השנים האחרונות אנחנו מלמדים ארגונים כיצד להשתמש במדיה החברתית בכדי לגייס עובדים מצויינים בעלות נמוכה.

לא פעם שמעתי את המשפט – "ניסיתי כמה פעמים לגייס ברשתות החברתיות ולא הצלחתי, אז הבנתי שזה לא מתאים לנו".

כשאני שומע את המשפט הזה אני נזכר בסרטון המצוין של מייקל ג'ורדן שמספר על אלפי הסלים שהוא פיספס בקריירה שלו, על מאות המשחקים שהפסיד ועל עשרות המצבים בהם הוא לקח את הזריקה הגורלית האחרונה – ופיספס ובמשפט – "נכשלתי פעם אחר פעם בקריירה שלי – ובגלל זה הצלחתי"

[youtube 45mMioJ5szc]

המדיה החברתית משנה חלק מהותי מתפיסות העבודה של עולם הגיוס (כפי שקורה בעולם הפרסום ובעיתונות).

אחד היתרונות של המדיה הזאת היא שגם אם נכשלים העלות היא מאד זולה יחסית, קל לתקן ולשפר ולנסות שוב בכדי להבין מה עובד טוב לארגון שלך.

יעקב רוזן, גיוס עובדים, תהליך גיוסיעקב רוזן הינו מומחה לפיתוח ומינוף מקורות גיוס חדשניים ומנחה סדנת 4X4 – להיות "חיית גיוס" באינטרנט

י

י

הרשמה לדיוור

הדיוור שלנו מכיל עדכונים על מאמרים חדשים בנושאי גיוס עובדים, קליטת עובדים חדשים וראיונות עבודה
לא נשתמש בכתובתכם למטרות אחרות

פוסטים נוספים בנושא מקורות גיוס:

אודות יעקב רוזן

בדוק גם

book-112117_960_720

10 הספרים שכל מקצוען גיוס ו HR חייב לקרוא

ביום יום כולנו שקועים בקריאה – קריאת מיילים, קורות חיים, חוזים, נהלים. שלא לדבר שבעידן ...

2 תגובות

  1. סרטון מצוין.
    הסיפור מזכיר לי את 1000 הנסיונות של אדיסון עד שהצליח להמציא את הנורה.

  2. האיש עילוי – שווה לקרוא את הביאוגרפיה שלו.
    ויפה עשית את החיבור לשימוש במדיה החברתית ולחיפוש עובדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים