יום רביעי , אוקטובר 17 2018
ראשי / הכותרת הראשית / מודל פרסום המשרות החדש של לינקדאין

מודל פרסום המשרות החדש של לינקדאין

images linkedin free to useלינקדאין שינתה את מודל פרסום המשרות שלה מתשלום קבוע לתשלום על לחיצה (Pay Per Click). מכיוון שנשאלתי לא מעט על השינוי הזה בחודש האחרון, החלטתי להכין פוסט קצר ואינפורמטיבי על השינוי והמשמעות.

עד לאחרונה מודל פרסום המשרות התבסס על תמחור קבוע שכלל עלות של 200 דולר לחודש פרסום משרה. המחיר ירד במידה ורכשתם חבילה של 5 משרות או 10 משרות בבת אחת.

כיום עם פרסום המשרה במודל החדש, תצטרכו להגדיר כמה אתם מוכנים לשלם ברמה יומית על חשיפת המשרה. כמובן, ככל שהתקציב גבוה יותר, גם החשיפה בלינקדאין תהייה משמעותית יותר.

לאחר שהזנתם את המשרה תגיעו למסך שמציע לכם תקציב יומי עם ההערכה כמה מועמדים אתם אמורים לקבל עבור התקציב הזה במידה ותפרסמו במשך 30 יום. תוכלו לשחק עם התקציב היומי ולראות בזמן אמת את השינוי בהערכת קורות החיים שאתם אמורים לקבל עם התקציב המעודכן.

בתמונה שלמטה – תקציב של 20 דולר ליום אמור להביא לי כ-14 קורות חיים בחודש של פרסום לפי התקציב הזה (זה כמובן אומר שהסכום שאני אשלם יהיה סביב ה 20 דולר ליום * 30 יום = 600 דולר למשרה!)

פרסום משרה הלינקדאין1

חשוב להדגיש שלינקדאין לא מתחייבים לכמות קורות החיים אלא רק מציינים שהערכת הכמות מבוססת על משרות דומות בעבר והחיוב בפועל יהיה על פי כמות האנשים שלחצו על המשרה.

>>>>> למידע על סדנת הלינקדאין הפרקטית הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
>>>>> למידע על סדנת סורסינג למתקדמים הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
את הסדנאות ניתן להזמין גם כסדנאות פנים-ארגוניות

לאחר פרסום המשרה לינקדאין מבטיחים:

  • לקבל Shortlist של מועמדים שלדעתם מתאימים למשרה
  • 5 InMails לפניה למועמדים הללו שאינם ברשת הקשרים שלי
  • ניתוח בזמן אמת של תוצאות הפרסום, כמות הצופים במשרה וכמות קורות החיים שהוגשו

פרסום המשרה יהיה לכל חברי לינקדאין ויופיע במשרות הממומנות בנמצאות ברשת.
כמו כן המשרה תקושר לעמוד החברה שלכם במידה ובחרתם את שם החברה מתוך חלון הגלילה.

עם פרסום המשרה – כל החברים שלכם מדרגה ראשונה יקבלו עדכון על פרסום המשרה וניתן אף לפרסמה בפייסבוק ו/או טוויטר בלחיצת כפתור.

את הפרסום אפשר להפסיק בכל נקודת זמן במידה ורואים שהוא לא מביא תוצאות.

נקודה שחשוב לקחת בחשבון – הגדרת התקציב היומי אינה בהכרח הסכום שיחוייב בפועל.

ישנם מקרים בהם העלות תהייה נמוכה יותר (בהתאם לתחרות שיש על הפרופיל המבוקש) או גבוהה עד פי 1.3 מהתקציב היומי או החודשי.

לדוגמא – אם התקציב היומי שהגדרתם הוא 10$ ליום, יתכן שלינקדאין תחייב אתכם לפי 13 דולר ליום ולפי 390 דולר ברמה החודשים (בהשוואה ל 300 דולר שהגדרתם לו החיוב היה 10 דולר ליום בלבד)

4 היתרונות של המודל החודש לעומת הישן הם:

  1. ניתן לשנות את המשרה בכל נקודת זמן ולראות איזה תיאור משרה/כותרת עובדים טוב יותר מול המועמדים שלכם.
  2. העלות אינה קבועה וניתן להוריד את המשרה במידה והגיעו מספיק מועמדים מתאימים או להיפך, במידה והפרסום לא היה אפקטיבי.
  3. קיים מעקב טוב יותר אחרי ביצועי הקמפיין של פרסום המרשה ויכולת להחליט מה עובד לנו טוב יותר.
  4. ניתן לשנות את התקציב היומי למשרה בכל נקודת זמן לאורך פרסום המשרה בכדי לשלוט בזרם המועמדים המגישים קורות חיים.

התשלום מתבצע דרך כרטיס האשראי בסוף החודש הקלנדרי או עם סגירת המשרה – המוקדם מבין השניים.

חשוב לזכור שהמשרה תהייה באוויר ואתם תחויבו עליה כל עוד לא הורדתם אותה.

אשמח לשמוע בתגובות ממי שכבר התנסה בפורמט החדש האם אתם מרוצים ממנו והאם החיוב היה גבוה או נמוך מהתקציב הקודם של ה 200 דולר למשרה.

>>>>> למידע על סדנת הלינקדאין הפרקטית הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
>>>>> למידע על סדנת סורסינג למתקדמים הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
את הסדנאות ניתן להזמין גם כסדנאות פנים-ארגוניות

אודות יעקב רוזן

בדוק גם

facebook-715811_1920

המלחמה בין פייסבוק ללינקדאין מתרחבת?

לפני כשנה נשאלתי באחד הכנסים מתי תקום חברה חדשה שתוכל להתחרות בלינקדאין. השאלה הגיעה לאחר ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *