ראשי / הכותרת הראשית / דה-מרקר קבע: גיוס ברשת הוא מקצוע העתיד

דה-מרקר קבע: גיוס ברשת הוא מקצוע העתיד

גיוס עובדים, מדדי גיוס, אסטרטגיית גיוס עובדיםקצת נוסטלגיה (מבחינתנו) – הפעם הראשונה שהצגנו את נושא מקורות גיוס עובדים ברשת היתה בכנס משאבי אנוש בדיוק לפני 3 שנים. כאשר שאלנו בחדר של כ- 70 מנהלות משאבי אנוש וגיוס למי יש כרטיס ברשת חברתית כלשהי – הרימו 2 אנשים את הידיים. זאת אומרת: פחות מ-3% בלבד. כיום כאשר אנו שואלים את אותה השאלה – קרוב ל- 70% מהאנשים מרימים את היד. אין ספק שהשינוי שעברנו כולנו בתוך 3 שנים בלבד הינו מדהים.

אחרי עשרות מאמרים והדרכות שהעברנו למאות אנשי גיוס , מאד התרגשנו לגלות שהעיתון הכלכלי דה-מרקר הגדיר את מקצוע גיוס עובדים ברשת כאחד מחמשת מקצועות העתיד. וכפי שהגדירו זאת בדה-מרקר: "הדור הבא של המקצועות הולך וצובר תאוצה, עם רוח גבית מהאינטרנט והמשבר הכלכלי. מי שיהיה שם קודם… ירוויח ".

דה-מרקר הרחיבו והוסיפו שהסדנאות של HRD הן המקום המתאים לקבל הכשרה כדי להיות מגייס/ת ברשת.

אני מודה שבאופן אישי הרגשנו שיש לנו תרומה להעלאת המודעות בארץ לאחד משלושת מקורות הגיוס האפקטיביים ביותר ביחס שבין עלות לתועלת.

בכתבה הציג עידו סולומון את "הדור הבא של המקצועות" כאשר תפקיד המגייס הוירטואלי היה הראשון ברשימה וכלל ראיון קצר עם קרן יקיר-הראל ממיקרוסופט שהינו אחד הארגונים המובילים בארץ בנושא הגיוס ברשת.


מתוך המאמר:
"הדור הבא של מקצועות העתיד הולך וצובר תאוצה… מי שיהיה שם קודם, אומרים המומחים, ירוויח"

מהות התפקיד: גיוס מועמדים פוטנציאליים לעבודה דרך כלים אינטרנטיים.

שכר: 10-15 אלף שקל בחודש; מגייסים בעלי שליטה טובה במיוחד בכלים וירטואלים, יוכלו לשדרג את מעמדם ושכרם בהתאם.

דרישות: ניסיון קודם בגיוס כוח אדם ושליטה ברשתות חברתיות מובילות דוגמת לינקדאין ופייסבוק.

הכשרה מומלצת: קורסים לשימוש נכון ברשתות חברתיות לצורכי גיוס, כמו שמעבירה חברת HRD.

למאמר המלא לחצו כאן

אז נכון שאנחנו עדיין רחוקים מהנתונים בארה"ב המראים שכ-90% מאנשי הגיוס רואים ברשתות העסקיות כלי גיוס קריטי – אבל אנחנו מאמינים שאנחנו בדרך הנכונה לשם.

כבר היום אנחנו שומעים על ארגונים שמחפשים מגייסות עם ידע ורקע בתחום הגיוס 2.0 ושהחברות נתקלות בקשיים לאתר מועמדים מתאימים.

בכדי לעזור בנושא זה וכחלק מהשקת בית הספר לגיוס עובדים, אנחנו נמצאים בשלבים ראשונים של יצירת שיתופי פעולה עם חברות ההשמה המובילות בארץ (ואני מאמין שבקרוב יצטרפו גם ארגונים מגייסים) בכדי לקשר בין החברות הללו לבין בוגרי ההכשרות שיוסמכו בבית הספר לגיוס.

אז אם אתם רוצים להשקיע בעצמכם וללמוד את מקצוע העתיד – מוזמנים ללמוד עוד על ההכשרה המקיפה שלנו – סדנת גיוס ברשת: http://bit.ly/WebRecruiting

יעקב רוזן, גיוס עובדים, תהליך גיוסיעקב רוזן הינו מומחה לפיתוח מקורות גיוס חדשניים וממייסדי בית הספר לגיוס עובדים – כל הכלים וההכשרות למקצועני הגיוס במקום אחד.

יעקב מרצה ומדריך על נושא מינוף הרשתות החברתיות וכלי ה- web 2.0 לקידום עסקי ואישי (איתור מועמדים, לקוחות, ספקים).

ליצירת קשר לחצו כאן

הרשמה לדיוור

הדיוור שלנו מכיל עדכונים על מאמרים חדשים בנושאי גיוס עובדים, קליטת עובדים חדשים וראיונות עבודה
לא נשתמש בכתובתכם למטרות אחרות

אודות יעקב רוזן

בדוק גם

HR TECH infographic

מפת חברות הטכנולוגיה הישראליות בתחום ה HR והגיוס

אני עוקב ומלווה מהצד את עולם טכנולוגיות הגיוס וה HR כבר מעל לעשור – ואני ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים